Belgyógyászati szakrendelés NEAK finanszírozottan, Belgyógyászati magánellátás

A hajdúböszörményi belgyógyászaton, NEAK finanszírozott szakrendelésen is várom kedves betegeimet, páros hét pénteken délután 13-15 óráig. Általános belgyógyászati problámákon túl - hypertonia, szív-, érrendszeri betegségek, diabetes, pajzsmirigy működés zavarai - érdeklődési kör: diagnosztikus nehézséget jelentő vagy nem típusos tünetekkel jelentkező esetek, trombózisos betegségek, infertilitás, halmozott magzati veszteség belgyógyászati háttere. Bejelentkezés: beutalóval/ambuláns lappal. Időpont egyeztetés: Központi telefon /porta/: 06 (52) 560 - 130, eszvkft@gmail.com, www.eszv.hu

Belgyógyászati magánellátás, Debreceni Egyetem, háziorvosi/szakorvosi beutaló nélkül vehető igénybe.

Helyszín: Debreceni Egyetem, Regionális Egészségügyi, Oktatási és Fejlesztési Nonprofit Kft., 4032 Debrecen, Nagyerdei krt. 98.

Weboldal: www.reof.hu

Debreceni Egyetem - II. sz. Belgyógyászati Klinika - Dr. Kovács Erzsébet oldala

Rendelési idő: Szerda: 8-11 h, indokolt esetben más, egyeztetett időpontban is, előzetes bejelentkezés alapján, időpont egyeztetés: 06-52/444-222, mobil: 06-30/630-50-27

A magánszakrendelés rendje:

Új beteget előjegyzéssel fogadunk. A már ismert, gondozott betegeinket az ambuláns lapjukon megjelöltnek megfelelően várjuk vissza kontroll vizsgálatra. Az előjegyzés a megjelölt időpontra szól.

Profil: Általános belgyógyászati diagnosztia és gondozás, szűrés - hypertonia, szív-, érrendszeri betegségek, diabetes, pajzsmirigy működés zavarai - érdeklődési kör: diagnosztikus nehézséget jelentő vagy nem típusos tünetekkel jelentkező, speciális laboratóriumi vizsgálatot igénylő esetek, ritka betegségek, trombózisos betegségek, infertilitás, halmozott magzati veszteség belgyógyászati háttere.

Tudományos érdeklődés, PhD téma: Veleszületett és szerzett trombophilia tényezők klinikai jelentőségének vizsgálata