Belgyógyászat, ritka betegségek

A hajdúböszörményi belgyógyászaton, NEAK finanszírozott szakrendelésen is várom kedves betegeimet, páros hét pénteken délután 13-15 óráig. Általános belgyógyászati problámákon túl - hypertonia, szív-, érrendszeri betegségek, diabetes, pajzsmirigy működés zavarai - érdeklődési kör: diagnosztikus nehézséget jelentő vagy nem típusos tünetekkel jelentkező esetek, trombózisos betegségek, infertilitás, halmozott magzati veszteség belgyógyászati háttere. Bejelentkezés: beutalóval/ambuláns lappal. Időpont egyeztetés: Központi telefon /porta/: 06 (52) 560 - 130, eszvkft@gmail.com, www.eszv.hu

Belgyógyászat, Ritka betegségek szakrendelés, országos akkreditációval, háziorvosi/szakorvosi beutalóval vehető igénybe.

Helyszín: Debreceni Egyetem, Klinikai Központ, Belgyógyászati Intézet B Épület, Ritka Betegségek Tanszék, 4032 Debrecen, Nagyerdei krt. 98.

Weboldal:

http://2bel.med.unideb.hu/hu/node/67 - kép és szakmai adatok

Rendelési idő: Hétfő: 8-11 h, előzetes bejelentkezés alapján, időpont egyeztetés: 52/411-717/ mellék: 57164

A szakrendelés rendje:

Új beteget beutalóval, előjegyzéssel fogadunk (hétfői napon). A már ismert, gondozott betegeinket az ambuláns lapjukon megjelöltnek megfelelően várjuk vissza kontroll vizsgálatra. Az előjegyzés napra szól.

Profil: ritka betegségek, diagnosztikus nehézséget jelentő, speciális laboratóriumi vizsgálatot igénylő vagy nem típusos tünetekkel jelentkező kórképek.

Tudományos érdeklődés, PhD téma: Veleszületett és szerzett trombophilia tényezők klinikai jelentőségének vizsgálata